Marks & Spencer - Věrnostní programy



O projektu Marks & Spencer

Cílem projektu bylo zákazníkům zpříjemnit práci s věrnostním program a celý tento program zefektivnit. Realizace projektu byla rozdělen do dvou fází.

V první fázi projektu byl realizován redesign webu a systému pro věrnostní program zákazníků společnosti. Řešení zahrnovalo analýzu současného stavu webu, analýzu napojení na systém PRINS, tvorbu frontendové a administrační části webu a realizaci napojení na systém PRINS. Cílem druhé fáze projektu bylo nově umožnit zákazníkům registrovat se do věrnostního programu online. Řešení zahrnovalo definice procesu online registrace, návrh komunikace s PRINS, copywritting, realizace webové registrace, rozšíření správy uživatelů, realizace napojení.

Věrnostní program je dostupný v několika verzích a jazykových mutacích. Celkem se realizovalo 6 jazykových mutací. Dle jazykové mutace se uživateli vybere konkrétní/dostupná úroveň věrnostního programu, funkce a struktura webu.

Systém je postaven na redakčním systému ePublisher. Jednotlivé jazykové mutace je možné spravovat přes jedno administrační rozhraní.

Marks & Spencer

Dodané služby

Kontaktujte nás

Zaujaly Vás naše práce a služby? Ozvěte se! Jednoduše napište, mailujte nebo volejte a pozvěte do výběrového řízení.

* Prosím zadejte Vaše jméno
* Prosím zadejte Váš telefon
* Prosím zadejte Váš email
Musíte vyplnit kontrolu !!*

Pracujte s námi

Libí se Vám naše práce?

Máte chuť se zapojit do zkušeného týmu webových nadšenců? Napište nám!