Sukov Corporate Identity - Firemní identita



O projektu Sukov Corporate Identity

Původní vizuální identita, která vznikla nedlouho po vzniku rodinné firmy SUKOV, tedy v první polovině 90. let minulého století, se pro potřeby dnešních standardů reprezentace komerčních společností stává částečně nevyhovující. Propracované vizuální styly a komplexní korporátní identity představují v dnešní době volného obchodního trhu a při vysoké míře konkurence zásadní prvek odlišnosti a jedinečnosti.

Myšlenka na redesign obchodní značky a vytvoření firemní identity v komplexnějším měřítku není ani pro společnost zabývající se produkcí zemědělské techniky, převážně pluhů a jiných orebních těles, nijak zanedbatelná. Nejdůležitější součástí jakékoli firemní identity je samotná obchodní značka, kterou jsme nechtěli měnit, ale samotný, dnes už zažitý styl, který přilnul k tématu zemědělské techniky a esteticky zapadal do vizuálních trendů druhé poloviny 20. století, zachovat. Obchodní značce byla věnována nejvyšší pozornost, která prošla zásadním, ale nijak drastickým způsobem přepracování, který spočíval v dotažení kontextu s vizuálností postmodernismu 20. století, a tedy napojení na základní geometrické prvky a vytvoření jednotlivých vizuálních vazeb mezi prvky celé značky, návazností písmen i identického sklonu jednotlivých liter.

K výsledné značce byl vytvořen Manuál jednotného vizuálního stylu, který kromě pravidel o užívání obchodní značky definuje i základní informační a prezentační tiskoviny a další způsoby propagace, které souborně slouží k vytvoření jednotné a celistvé image společnosti.

Kontaktujte nás

Zaujaly Vás naše práce a služby? Ozvěte se! Jednoduše napište, mailujte nebo volejte a pozvěte do výběrového řízení.

* Prosím zadejte Vaše jméno
* Prosím zadejte Váš telefon
* Prosím zadejte Váš email
Musíte vyplnit kontrolu !!*

Pracujte s námi

Libí se Vám naše práce?

Máte chuť se zapojit do zkušeného týmu webových nadšenců? Napište nám!